perjantai 16. tammikuuta 2015

Melkein salainen haave.

Olen salaa haaveillut sivuvaunusta lähes koko sen ajan mitä olen moottoripyöriä omistanut. Viimeisen parin vuoden aikana olen siitä kyllä ihan ääneenkin puhunut. Vuoden ajan olen säännöllisesti seurannut/kytännyt myynnissä olevia yksilöitä. Sitten 14.1.2015 tuo Neuvostoliittolainen Kaunotar ilmestyi näytölleni, menetin sydämeni ja soitin myyjälle välittömästi.
Seuraavana päivänä tämä kauniisti säilynyt yksilö muutti verstaalleni. Katsokaa ja ihailkaa!


Jo Bemaria ostaessani olin varma sen tulevasta väristä, se on ehdottomasti Malagutin oranssi, sama väri kuin Capossa. Kävin ostamassa pohjamaalia tankkia varten ja odotellessani selailin samalla värivalikoimaa, nyt en pääse yli tuosta MBK:n Fuschiasta. Inhottavasti tuo on kolmikerrosväri... No kai siitä selviää... Kuvitelkaa alla oleva väri yllä olevaan yhdistelmään. Toimii!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti