keskiviikko 27. toukokuuta 2015

Päivityksiä ja parannuksia.

Minua jotenkin harmittaa, koska pidin K100:sen ulkonäöstä ilman etulokaria ja ja lasketulla keulalla. Mutta bemari ei ole mikään showbike vaan sen on tarkoitus tuottaa toisenlaista nautintoa, sen on oltava hyvä ajaa, sitä se on nyt kun etulokari on paikoillaan ja keula alkuperäisellä korkeudellaan. Käsiteltävyys ja käyttäytyminen maantiellä on nyt ihan toista luokkaa kuin aikaisemmin. Eikä tarvitse välittää vaikka tie ei ihan kuiva olisikaan.
Etulokari maalattuna.

Etulokari paikoillaan.




Caponord tarjoaa muuten aika hyvin tuulensuojaa, mutta kädet meinaavat paleltua kevään ja syksyn ajeluilla. Olen jo jonkin aikaa etsinyt laadukkaita lämpökahvoja, arpa osui nyt sitten Oxford Premium Adventure -kahvoihin. Ensikokemukset ovat ainakin lupaavat, kahvat lämpenevät nopeasti ja tehonsäädöllä tuntuisi olevan jokin vaikutus.

Paketissa.

Sovittelua.

Sovittelua.

Jostain kumman syystä olen jo hetken halunnut korottaa Capoa, nyt sain sen suoritettua. Perä nousi 25mm. Muutoksista pyörän hallintaan ja ajo-ominaisuuksiin kerron sitten myöhemmin. Korotus on varsin helppo toimenpide, takaiskarin linkun ja takahaarukan välillä on yhdystangot tai oikeastaan levyt. Noitten levyjen pituus vaikuttaa takahaarukan asentoon (Lyhyempi levy=korkeampi pyörä).

Takahaarukan linkku ja vanha ConRod paikoillaan.

Ylempänä alkuperäinen ConRod ja alla uusi 25mm korottava.
 Sivuvaununrunko on nyt esikoottuna odottamassa kiinnityssarjan valmistumista K100:seen.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti